Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

tisdag 18 maj 2010

Åska eller sol?

Jag fick Michael med mig en dag till, som stöd o kraft,
känns bra det :)
Vad han gör står i gårdagens "Dagens änglakort" 
Tack Michael, du behövs just nu :)

Idag blev det en lång förmidda' då jag duschade med min härliga duschkräm, Nivarra och tvättade håret, behövdes efter en vecka (håret alltså) 
Låg ju på min Shaktis som vanligt, tog fram mina änglakort 
och fick då Michael igen, tack för dä :)

Jag har haft två härliga kunder idag, så'na som det är ljus runt, som ger mig kraft o glädje :)
En av dom var det väl ett år se'n han var här, så det kändes såå bra.  Han behövde verkligen en behandling idag,
 Stackarn var så slut :)

Trodde att det skulle bli åska här nu framåt eftermidda'n,
men nu skiner solen igen, sköööönt :)

Imorgon kommer Busvovvsan, så jag måste fixa lite
inför det - och så måste jag förbereda för att hämta byrån också, imorgon . . .
Få bort allt från den gamla och gärna även dra bort den 
gamla byrån, så att jag får dit den nya :)

Lite Mia Törnblom:
Gör vad just du kan
med just det du har
där du just nu är 

Kraamis o ha de bäst, bara för att ni är ni :)

4 kommentarer:

  1. Ja du nu är det vår i luften..härligt..
    skall kolla igenom dina andra inlägg..
    vi hörs...
    kram från Zeb o Ulla

    SvaraRadera
  2. Så kul att du hittat hit, men har inte du nå'n blogg nå'nstans, kanske här på blogspot, eller? Läs du i goan ro, allt kanske inte är som du väntat dig, men det är hur jag kände just då :) Bestämde mig också för att dela på min blogg, så att dom som inte är intresserad av mina änglakort osv, slipper att läsa om dom :) Kram o ha de bara bäst ni två goa i skogen :D

    SvaraRadera
  3. Vi har haft såna konstiga "snabb-åsk-väder" med några minuters åska och några regndroppar under flera dagar men det känns fortfarande som att det är på gång! Har skickat mail till dig! Hoppas du får en riktigt bra onsdag! KRAM

    SvaraRadera
  4. Likadant väder här, har de varit, men inte just nu. Grått men inte kallt, hoppas att solen kommer fram snart igen :) Varm kraam :D

    SvaraRadera