Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

tisdag 27 april 2010

Vårenergi o näringskick - wow :)

Wow, vilken energi jag fick
och nu på kvällen och allting
Jag gjorde en enkel smothie för en liten stund se'n, så god
och så enkelt det är att fixa själv :)

Jag använde 2 st ekologiska morötter
(för dom är godast, så är de)
Ett par härliga äpplen åkte också med

Körde allt i min råsaftcentrifug
(som jag inte använt på ett tag faktiskt, hm)
drack direkt - och woowww!!!

Det är bara att ta vad du har hemma 
Jag kände att jag hade velat ha i Spirulinaalg 
och nå'n citrus också.
Men spontan som jag är, så hade jag inte allt hemma,

SÅ:

Nu ska jag skaffa hem ingredienser till mina  goda o  härliga fruktdrinkar :)
Nu känner jag för för att rensa kroppen och bygga på vitaminförrådet :)


Prova du också - är så gott och så nyttigt mä


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar