Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

söndag 25 april 2010

Otekniska mig :/

Nu är jag trött på att följa mig själv, 
hur får jag bort mig själv som följare???


Se'n undrar jag hur jag ändrar på tiden när inlägget skrivs . . .


Jag har även lyckats ta bort funktionen "om mig" . . .
Hur får jag tillbaka den funktionen????


Kram o tack på förhand


från den otekniska 
delfinolinen

8 kommentarer:

  1. Jag tror att du tar bort dig som följare uppe till höger vid den lilla rutan som är jämte följa men är inte säker.Resten vet jag inte kan va under inställningar..hoppas du fixar det sov gott..kram nilla

    SvaraRadera
  2. Tack min vän, ska testa, men nu är det dags för sängen o min goa Shakti :) Ha de bäst, kraamis på dig :D

    SvaraRadera
  3. Ha ha ha!!! Jag följde också mig själv ... För att få rätt tid klickar du:
    instrumentpanel
    inställningar
    formatering
    där hittar du en ruta Tidszon
    på den listpilen hittar du
    (GMT+0:00) Stockholm.
    Lycka till!

    SvaraRadera
  4. Tack min vän, ska försöka fixa tiden, men hur sjutton får jag bort mig som följe? Och hur får jag tillbaka "Om mig"??? Kram o tack :D

    SvaraRadera
  5. Nu återstår bara tiden och "Om mig", tack för hjälpen :D

    SvaraRadera
  6. Gå in på Layout....klicka lägg till Gadget i vänsterspalten, välj om mig...(tror jag ;)Kanske finns det kvar nåt annars får du börja om....Kram o lycka till!!

    SvaraRadera