Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

måndag 12 april 2010

Första inlägget :D

Nu ska vi se om det här kommer att fungera . . .
Jag blev så paff när jag lyckades att logga in mig, så jag är helt tom i skallen, helt utan ord, men men.
Hon som hjälpt mig att skapa bloggen tror det och säger att jag kan, ler stort . . .
Klart att jag fixar det här, med all stöttning jag har ha ha . . .
Idag har solen värmt så skönt och jag har suttit ute och gonat mig, kändes så skönt . . .
Önskar er alla goa en hel rad av sköna och soliga dagar, för det är ni värda tycker jag . . .
Jag har ätit gott idag . . . tycker då jag iaf, ler . . . 
Till lunch åt jag grillad kyckling med ugnsrostade rotsaker och risblandning med matkorn, jättegott . . . 
och till kvällsmat gjorde jag en suveränt god soppa på sojabönorna o dom små vita bönorna jag kokade i söndags, god buljong av bönkoket, ris o matkornsblandningen, tomater o fryst god grönsaksblandning o lök, kryddat med chiliflakes o vegeta örtsalt, mmmm, så gott . . .


Nu ska jag titta på "Spårlöst" på 4an och bara koppla av, för i morgon kommer min sons busa på eftermidda'n och då är det slut på lugnet ha ha . . .


Puss o kraam o ha de bäst så hoppas jag att vi hörs flera gånger 

4 kommentarer:

  1. Hipp hipp hurraaa! Det gick ju finemang! Klart du fixar det! Lite mörk text/bakgrund... bra synkoll för oss halvblinda kärr... gummor.:)))

    Mera sol över oss alla! Det har vi längtat och väntat på! Nu är det närapå sommar!

    Ha det riktigt myspys nu och vila hjärnan till nästa övningar.:)
    Pusseli puss!

    SvaraRadera
  2. Ha ha, blev inte bra det här, skulle haft lila text, men det blev lila bakgrund istället ;/ Jag ska försöka att ändra på det här, annars så raderar jag det här inlägget o skriver ett nytt. Sol o värme idag mä, så skönt :) Ha de bäst och var rädd om dig min vän, stor kraamis :D

    SvaraRadera
  3. Halloj! Vad HÄRLIGT att du har börjat skriva här och jag fixade ett Google konto så jag kan kommentera också ;-) Önskar dig allt gott! Kram

    SvaraRadera
  4. Halloj på dig min vän :) Men du ska även kunna gå in på Namn/vebbadres eller på Anonym - men jag verkar inte ha det????? Ha de bäst o kram :D

    SvaraRadera