Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

onsdag 28 april 2010

Så vackra kort :)

Vilka väninna jag har, så jättego
Hon var en sväng till Stockholm och Hasseluddens SPA
måndag till till tisdag kväll.

Så härligt hon hade där, ska få mera rapport på lörda' 
när jag ska få en härlig behandling av henne,
blir en härlig stund det :)

Vad jag vill berätta är att den goa människan även skulle till
Vattumannens bokhandel
och då frågade hon om jag behövde nå't därifrån.
Då det var längese'n jag köpte nå't så'nt så 
kom vi på att några fina änglakort 
inte skulle sitta fel :)

Så nu är jag stolt o lycklig ägare till så vackra ärkeängelskort
med så vackra o tänkvärda budskap :)

Idag har jag behandlat min härliga
häst"gubbe" och gav honom det
han behövde. Efter honom en ung kvinna med sina behov, 
 ingen behandling är den andra lik :)


Dagens änglakort: 
Du vet vad som måste göras
Lita på din innersta känsla och börja handla - nu 
Ärkeängeln Uriel


Varm kram från mig i Viken 

2 kommentarer:

  1. Jag har också ett paket med Änglakort som jag försöker kolla under dagen. Ger alltid något att tänka på ;-)

    SvaraRadera
  2. Ja visst är dom tänkvärda :) Detta är orakelkort med ärkeänglars budskap, så vackra :) Engelsk text tyvärr, men det går bra :) Har även hjälpt mig i en del behandlingar, för vissa utvalda, som jag vet klarar av deras starka budskap :) Puss o kram till er alla så goa från mig med en önskan om en härlig Valborg :D

    SvaraRadera